W drugim kwartale ub. roku wydatki na social media marketing wzrosły w Polsce o 74%. Na reklamę mobilną wydatki wzrosły o 81%, ale stanowią ciągle poniżej 20% wydatków na social media. Bardzo ciekawie wyglądają wydatki na reklamę wideo. Największy wzrost wydatków na reklamę online zanotowały branże: spożywcza, odzieżowa i komputerowa (plus sprzęt audio, wideo). Czytaj więcej: http://www.iabpolska.pl/index.php?mnu=50&id=765 A Twoja firma? Na jaką formę reklamy chce zwiększyć wydatki w 2014? #reklama #reklamaonline #wydatki #badanie #raport #iab

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s