Facebook jest używany dla rozrywki, do dyskusji, spotykania się z ludźmi i utrzymywania kontaktu. Połowa internautów odwiedza Facebooka dwa razy dziennie. Co czwarty 6 i więcej razy dziennie. Pokolenie Millenial spędza najwięcej czasu na FB: 1-2 godziny dziennie. Studenci spędzają więcej czasu niż osoby pracujące. Osoby o większych dochodach inaczej korzystają z Facebooka: także za pomocą tabletów, smartfonów itp. Z badania ‚A Uses and Gratification Perspective on Social Media Usage and Online Marketing’, Middle-East Journal of Scientific Research 15 (1): 134-145, 2013, autorzy: Jacques Richard Ludovic Froget, Abbas Ghanbari Baghestan and Yasha Sazmand Asfaranjan https://www.academia.edu/7532932/A_Uses_and_Gratification_Perspective_on_Social_Media_Usage_and_Online_Marketing

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s