Przegląd blogów

Dzisiaj przegląd ciekawych wpisów na blogach. Po pierwsze trzeba podsumować tą całą blogosferę i odważny znalazł się tutaj.

Uwaga, cytuję:

“jedną z bolączek polskiej blogosfery jest brak linków w blogowych wpisach. to właśnie linki są tym, co decyduje o istnieniu blogosfery jako pewnej całości”.

Tak właśnie jest! Blogosfera ma taką dziurę ozonową, której nie da się tak szybko załatać. Zresztą… mnie dziwi że są te wszystkie blogi np. zakończone w 2005 roku i mające 3 wpisy w sieci. Tylko sieją spustoszenie. Takie wraki na tym błękitnym morzu.

Szkoda że autor nie daje żadnych wskazówek jak ulepszyć stan zastany a tylko narzeka. Ja nie lubię narzekać. Wolę coś zrobić, pójdę pomodlić się o blogosferę do kościoła. A żeby się tam nie nudzić, wezmę te wskazówki.

Punkt 7: „Podnieś rękę i zapytaj księdza, czy możesz wyjść do toalety”. Tak właśnie robię, ale jak chodzę po blogach i widzę, że ktoś o czymś pisze po polsku, a później cytuje kogoś po angielsku i nawet nie przetłumaczy. Kto na przykład?

Ta autorka bloga, która udostępniła ten filmik reklamujący program BBC z komputerem, który się mści na człowieku. Idea tego programu zawiera się w:

„間違ったドアは特殊効果が映画で見、TVの日常生活の一部分の平行宇宙で置かれる新しいスケッチショーである”.

No i mam nadzieję, że teraz zachęciłem Was do jego obejrzenia 😉

Ale zamiast oglądania programu na BBC możesz też zrobić zdjęcia. Ja nie mam talentu fotograficznego, a nawet jak źle ustawię czas ekspozycji czy coś tam to nawet takie fajne rozmazane zdjęcia mi z tego nie wychodzą, noga fotograficzna jestem.

A na koniec donos tego blogera o tym, że ułańska fantazja nie zamiera i jest obecna nawet na wsiach.

Miłego czytania!

2 responses to “Przegląd blogów

  1. Cześć
    Po pierwsze dotyczy to specyficznie błogosfery RP, bo gdzie indziej linkują.
    Po drugie porównaj Sobie jakość serwisu Word Press z dowolnym serwisem RP i daj znać, czy zauważyłeś różnicę.
    Pozdrawiam

  2. Świetna notka! 🙂

Dodaj komentarz